آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

استفاده بهینه روس‌ها از کتب درسی

استفاده بهینه روس‌ها از کتب درسی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ اولیای مدارس و والدین در روسیه حفظ و مراقبت از کتاب‌های درسی را از سال‌های نخست دبستان به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

نگهداری از کتاب برای مردم روسیه به اندازه خواندن آن اهمیت دارد. در مدارس روسیه معلمان و در خانه‌ها والدین به هردانش آموزی روش‌های نگهداری کتب درسی و استفاده بهینه از نوشت افزارها را آموزش میدهند.
در ابتدای هر سال تحصیلی در مدارس روسیه کتاب‌های درسی جدید به همراه کتاب‌های درسی‌ای که قبلاً از آن‌ استفاده شده، میان دانش آموزان توزیع میشود. یک کتاب درسی میبایست با کیفیت و با کاغذ مرغوب چاپ شود. عمر مفید هر کتاب درسی بین پنج تا ده سال تحصیلی است.
با اینکه روسیه بزرگترین تولید کننده چوب و کاغذ در جهان است ولی، نوشتن – خط خطی کردن و پاره و کثیف کردن کتاب در مدارس این کشور ممنوع بوده و دانش آموز متخلف جریمه میشود. نگهداری از کتاب برای روس‌ها هم ارزش اقتصادی دارد و هم معنوی.
در پایان سال تحصیلی کتاب‌ها توسط آموزگاران در مدارس جمع آوری شده و برای استفاده مجدد دانش آموزان در سال آینده به کتابخانه مدارس تحویل داده میشود.
آموزگاران از همان کلاس اول ابتدایی می‌کوشند تا به دانش آموزان یاد بدهند که چگونه باید با کتاب‌ها، خصوصا کتاب‌های درسی مهربان بود.

به نقل از سایت اطلاع رسانی صنایع سلولزی ایران

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .