آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

اهمیت بسته بندی و ارسال کالا

اهمیت بسته بندی و ارسال کالا

صنعت-بسته-بندی-و-ارسال

تاریخچه مرسولات و حمل و نقل

از زمان های گذشته تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا ، محصولات خود را به روش های گوناگون ارسال می‌کردند . ارسال کالا توسط حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی که در بین آنها حمل و نقل زمینی زیر شاخه های متعددی را دارا می باشد که در ادامه می خواهیم به آنها بپردازیم.
حمل کالا از کارخانجات تولیدی معمولاً توسط تریلر های سنگین انجام می‌شود که آنها نیز بسته به نوع کالاهای تولید شده اشکال متفاوتی دارند مثل تریلی یخچالدار، کفی، کانتینر و غیره. نوع دیگری از حمل و ارسال کالا توسط ماشین های سبک تر مثل وانت و کامیون نیمه سنگین انجام می شود.

نیاز امروز صنعت حمل و نقل به بسته بندی

از زمانی که ابزارهای بازاریابی و فروش توسط اینترنت هدایت می‌شوند بسیاری از کالاها توسط اداره پست و شرکت‌های مشابه مثل تیپاکس و چاپار و کالارسان و الوپیک و غیره ارسال می شوند که این روش مستلزم بسته بندی تعریف شده از سوی شرکت های پستی است .

شرکت پست جمهوری اسلامی جهت ارسال کالاهای مشتریان از کارتن پستی و پاکت پستی استفاده می کند که کارتن های پستی در ۹ سایز مختلف کارتن پستی سایز یک، کارتن پستی سایز ۲، کارتن پستی سایز 3، کارتن پستی سایز ۴، کارتن پستی سایز ۵، کارتن پستی سایز ۶، کارتن پستی سایز ۷، کارتن پستی سایز ۸، کارتن پستی سایز ۹ استفاده می کند و همچنین از پاکت هایی از قبیل پاکت حبابدار A3, پاکت حبابدار B4, پاکت حبابدار A4, پاکت حبابدار A5, پاکت حبابدار ملخی و پاکت متالایز A3, پاکت متالایز B4, پاکت متالایز A4, پاکت متالایز A5, پاکت متالایز ملخی, جهت ارسال انواع پوشاک و اجناسی که به صورت اینترنتی و از طریق سایت‌های فروشگاهی آنلاین و اینستاگرام با روش‌های مختلف تبلیغاتی فروش می‌روند، و در نهایت از طریق پست یا تیپاکس و شرکت های دیگر بدست مصرف کننده می رسند.

نیاز-پست-ایران-به-کارتن-و-پاکت-پستی

طیف وسیع نیازهای بسته بندی در مراسلات

در این بین، برخی از فروشندگان اجناس مختلف نیاز به کارتن های خارج از استاندارد تعریف شده پست دارند، مثل جعبه های کیبوردی و کارتن های کتابی در سایز های مختلف و یا جعبه کفش و همینطور کارتن هایی که با چاپ اختصاصی لوگو فروشگاه خودشان به پست تحویل داده میشود.

در مقالات بعدی به انواع این کارتن ها به لحاظ جنس کارتن و اندازه های مختلف می پردازیم.
امیدوارم از اطلاعات داده شده استفاده نموده باشید.

«کارتن پستی بیستون »

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .