آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

صنایع بسته بندی کارتن بیستون” فعالیت خود را از سال 1379 با تولید کارتن با چاپ سیلک آغاز کرد.
به مرور و با تقاضای بازار این مجموعه، خطوط تولید خود را با اضافه کردن چاپ فلکسور، چاپ سیلندری ابعاد بزرگ،  روتاری، منگنه اتومات، امباس، لمینت اتومات جعبه های فانتزی و صنعتی، دستگاههای دایکات در ابعاد مختلف، سلفون کشی اتومات، دستگاههای جعبه و کارتن چسبانی،  و … گسترش داد.

خروجی چنین مجموعه ای توانایی تولید انواع کارتن های عادی، کارتن های دایکاتی و کارتن های لمینیتی است.

نگاه این مجموعه به روند فعالیت خود در این سالها، توجه همزمان به استفاده از تکنولوژی روز در کنار پاسخگویی هوشمندانه به نیازهای بازار بوده است.

با تکیه به همین نوع نگاه “کارتن بیستون” در دو دهه گذشته توانسته است طیف متنوعی از مشتریان در صنایع الکتریکی، صنایع غذایی و دارویی، پوشاک، اسباب بازی و سرگرمی، لوازم ااتحریر و گرایشهای بسیار متنوعی از دیگر صنایع تولیدی را پوشش دهد.

دهه نود، ورود به دنیای تجارت الکترونیک

با ورود به دهه 90 و رونق تبادل اطلاعات در دنیای تجارت الکترونیک، صنایع بسته بندی کارتن بیستون نیز از جرگه پیشروان صنعت بسته بندی عقب نماند و بخشی از وزن اطلاع رسانی و مراودات خود با مشتریان را به سایت اینترنتی خود واگذار کرد .
در ابتدای دهه 90 تولد سایت اینترنتی کارتن بیستون با نام www.cartonbistoon.com کلید خورد و خود را به عنوان یکی از مدعیان تجارت الکترونیک در صنعت بسته بندی ایران معرفی کرد.

کارتن پستی سایز 4

ورود به صنعت پست

در سالهای آخر دهه نود، با گسترش روز افزون فعالیت فروشگاههای آنلاین، حجم خرید و فروش در دنیای مجازی توسعه ای روز افزون پیدا کرد و همین موضوع میزان تقاضای جعبه ها و کارتن های پستی را افزایش داد، به همین دلیل “کارتن بیستون” از سال 1397 رسما خط تولید کارتن پستی را راه اندازی کرد.

با استقبال فزاینده مشتریان از کارتن های پستی، انواع پاکت پستی، چسب شیشه ای پهن، ضربه گیر حبابدار و گونی پلاستیکی هم به مجموعه محصولات فروشگاه اینترنتی این شرکت اضافه شد.

در سالهای اخیر، این شرکت هر چند در کنار سایت اینترنتی خود استفاده از سایر پلتفرمها و پیام رسان های موجود همچون واتساپ، تلگرام، بله و ایتا را نیز به عنوان  ابزارهای ارتباط با مشتریان به کار گرفته است اما وبسایت این مجموعه به عنوان مهمترین گزینه اطلاع رسانی و محل رجوع بیشتر کاربران و مشتریان به شمار می رود.

نقاط قوت وب سایت کارتن بیستون

اطلاعات و قیمت های مندرج در سایت اینترنتی کارتن بیستون همیشه به روز و دقیق و مرجع مطمئنی برای ارائه اطلاعات به مشتریان به حساب می آید.
از طرفی کلیه سفارشات مشتریان تهران و حومه روزانه به محض دریافت توسط واحد ارسال روانه آدرس مشتریان می شود و همچنین تمام سفارشات دریافتی از شهرستانها، توسط واحد بسته بندی، آماده و روانه اداره پست می شود.

صنایع بسته بندی کارتن بیستون، ارسال و تحویل کلیه سفارشات مشتریان را حداکثر تا 4 روز کاری پس از تحویل به پست تضمین میکند هر چند که بسیاری از سفارشات این شرکت طی 24 ساعت تحویل مشتریان ما شده است.

ارسال روزانه بسته های پستی

آشنایی با امکانات سایت اینترنتی کارتن بیستون

سایت اینترنتی “کارتن بیستون” شامل یک صفحه لیست قیمت است که مشتری می تواند خلاصه خصوصیات فنی محصول و همچنین قیمت تک تک محصولات را در این صفحه مشاهده کند.
چنانکه قبلا اشاره کردیم تمام اطلاعات و قیمتهای وب سایت cartonbistoon همیشه دقیق، به روز و قابل استناد است.
به جز این، بخش اخبار و مقالات وب سایت شرکت کارتن بیستون، شامل مطالب مفید و آموزنده ایست که اطلاعات کاربردی و قابل استنادی را در اختیار مراجعان خود قرار می دهد.
در صفحه تماس با ما هم آدرس و اطلاعات کارخانه و انبار محصولات پستی به تفکیک درج شده است ضمن اینکه ساعت کاری آنها نیز بطور مجزا ذکر شده و خوبست که افراد به این تفاوتها، بخصوص در زمان مراجعه حضوری توجه داشته باشند.
خوبست که مشتریان “صنایع بسته بندی کارتن بیستون” توجه داشته باشند که انبار محصولات بسته بندی، فقط پاسخگوی درخواست مشتریان محصولات پستی است و چنانچه درخواستی در مورد تولید هر نوع کارتن یا جعبه با ابعاد و اندازه های خاص داشته باشید فقط باید به کارخانه ما مراجعه کرده و یا با کارخانه تماس بگیرید.

سخن آخر:

هدف “صنایع بسته بندی کارتن بیستون” در طول ده سال اخیر آن بوده که محصولات تولیدی خود را با کمترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست مشتریان و مصرف کنندگان محصولات خود برساند.
به همین دلیل ، به جای آنکه با راه اندازی نمایندگی های متعدد در شهرستانهای مختلف هزینه های جابجایی و ارسال محصول را بالا ببرد مستقیما با راه اندازی بخش یسته بندی و ارسال در کارخانه، در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن، سفارشات مشتریان را بسته بندی و برای ارسال، راهی اداره پست می کند.
مقایسه قیمتهای ما با رقبا در بازار نشان دهنده سیاستگذاری درست این مجموعه و در نتیجه استقبال بسیار مناسب مشتریان بوده است.

ما فراهم کننده بهترین کالا و خدمات برای شما هستیم.

صنعت کارتن سازی ایران

صنعت کارتن سازی در ایران با مشکلات متعددی از جمله تهیه مواد اولیه مرغوب, کمبود فناوری روز جهت ارائه محصولات, عدم تنوع تولید برای انجام سفارشات مشتری و رسیدن او به اهدافش و عدم استاندارهای کیفیتی مناسب برای بسته بندی مواجه است. درهمین راستا شرکت کارتن بیستون با سابقه موفق فعالیت در زمینه طراحی وچاپ کارتن تمام تلاش خود را می نماید تا با کاهش هزینه ها, رعایت الگوهای مصرف و تنوع ماشین آلات چاپ گامی موثر در جهت ارتقا و پیشرفت این صنعت بردارد.

همچنین مطالب مرتبط را ببینید ..