آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

تولید کارتن های پستی و پاکت های پستی تولید شرکت کارتن بیستون

تولید کارتن های پستی و پاکت های پستی تولید شرکت کارتن بیستون

شرکت کارتن بیستون ، تولید کننده :

انواع کارتن های پستی استاندارد

انواع پاکت های پستی

معرفی ویژگی های کارتن پستی و کاربردهای آن
کارتن پستی چیست؟
بی شک همه شما تاکنون حداقل یکبار از خریدهای پستی استفاده کرده اید یا حداقل یکبار از طریق پست بسته ای را ارسال یا دریافت نموده اید، پس تا به امروز جعبه های مقوایی شکلی که اداره پست از آن ها برای بسته بندی و حمل و نقل کالاهای مختلف استفاده می کند را از نزدیک مشاهده کرده اید.
بله، درست حدس زدید این جعبه های مقوایی که با نشان، علائم و چاپ منحصر به فرد اداره پست در بسته بندی کالاهای مختلف به کار برده می شوند، همان کارتن های پستی معروفی است که توسط شرکت ها و کارخانجات کارتن سازی تولید می گردد.
این سوال که کارتن پستی چیست؟ شاید در وهله اول کمی ساده به نظر برسد و با خود بگویید خوب معلوم است کارتن پستی همان کارتنی است که بسته ها، کالاها و محموله های پستی را با آن جا به جا می کنند؛ اما با توجه به کاربرد روزافزون این کارتن ها در زندگی امروز انسان و دسته بندی کارتن های پستی در انواع مختلف به منظور سهولت در استفاده آن ها، شناخت کارتن های پستی، کاربردها و انواع آن برای اغلب افراد خصوصا شرکت های پستی، فروشگاه های ارائه کننده خدمات آنلاین و سایر مراکز دفتری و شرکتی که وظیفه جا به جایی و ارسال کالاها را بر عهده دارند، نکته بسیار مهم و ضروری در پیشبرد کسب و کارها شناخته می شود.

تولید عمده کارتن پستی

معرفی ویژگی های کارتن پستی

در زمینه معرفی کارتن پستی باید بگوییم که این جعبه های مقوایی طبق الگوها و اندازه های استاندارد تعیین شده اداره پست جمهوری اسلامی ایران در کارخانجات و شرکت های کارتن سازی تولید می شوند. این دسته از کارتن ها نیز به صورت کارتن آماده و یا سفارشی قابل تولید بوده، به طوری که می توانید کارتن های پستی را در ابعاد مشخصی به شکل عمده از بازار خریداری نمایید یا با مراجعه به شرکت های کارتن سازی درخواست خود را در خصوص تولید کارتن های پستی با سایز، اندازه، حجم و تعداد مورد نظر اعلام نموده و به صورت سفارشی کارتن پستی را خریداری نمایید.
همچنین در زمینه معرفی ویژگی های کارتن های پستی باید گفت که این کارتن ها از ورق های چند لایه و مقوا تولید می شوند و از نظر ضخامت و کیفیت بسیار مناسب برای حمل و نقل و بسته بندی کالاهای پستی می باشند، به عنوان مثال از جمله ویژگی های فوق العاده این کارتن ها در جا به جایی و بسته بندی کالاهای پستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
این کارتن ها در حجم و ابعاد مختلف به صورت کارتن های سه لایه و کارتن های پنج لایه طراحی و تولید می شوند.
می توانید آن ها را به صورت عمده خریداری یا در حجم های انبوه سفارش دهید.

این کارتن ها از کاغذهای با کیفیت و مرغوبی تولید می شوند و بسیار مقاوم در برابر رطوبت می باشند.
بسیار مقاوم و مستحکم در برابر ضربه می باشند.
این کارتن ها در عمق و ارتفاع متنوعی تولید می شوند و به راحتی می توان از آن ها در بسته بندی انواع کالاها استفاده کرد.
این کارتن ها در رنگ ها و طرح های گوناگونی چاپ و تولید می شوند.

شرکت کارتن بیستون تولید کننده انواع کارتن های پستی و پاکت های پستی استاندارد خدمات گسترده ای را به شرکت های پستی، دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک، شرکت های صنعتی و تجاری تولیدکننده محصولات مختلف ارائه می کند که از جمله آن ها می توان به فروش کارتن های پستی در ابعاد، اندازه، رنگ، طرح و تعداد عمده با قیمت مناسب اشاره کرد؛ اما اگر قصد دارید کارتن های پستی مخصوص و سفارشی برای تجارت خود داشته باشید، می توانید به جای خرید عمده کارتن های آماده پستی از خدمات ما در زمینه تولید کارتن های پستی سفارشی استفاده کنید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت تماس گرفته و یا درخواست های خود را در خصوص سفارش و خرید کارتن پستی از طریق وب سایت اعلام نمایید.

کارتن بیستون ، تولید کننده انواع کارتن پستی استاندارد ، تلفن سفارش مستقیم 56454143 021

مرسوله پستی

کاربرد کارتن های پستی

کارتن های پستی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند تا کاربران بتوانند از آن ها در بسته بندی و جا به جایی انواع کالاهای پستی استفاده نمایند. بنابراین این کارتن ها را به راحتی می توانید در تعداد عمده از بازار تهیه نمایید، چرا که طبق کاربرد گسترده این کارتن ها معمولا آن ها را طبق الگوها و استانداردهای معینی طراحی می کنند تا قابل استفاده برای انواع بسته بندی کالاها باشند.
با این حال ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود بیاید که کارتن پستی اصلا چه کاربردی دارد؟ یا چه شرکت ها و مراکزی می توانند از این محصول مقوایی در بسته بندی و جا به جایی انواع کالاها استفاده کنند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با گسترش تکنولوژی امروزه بیشتر از گذشته شاهد تجارت الکترونیک هستیم و اغلب افراد تمایل دارند از خریدهای اینترنتی برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. بنابراین این دسته از کسب و کارها برای آنکه بتوانند خدمات بهتری را در ارسال محصولات خود به مشتریانشان ارائه نمایند، بهتر است که از کارتن های پستی مخصوص شرکت و کسب و کار خود استفاده نمایند تا به نوعی بازاریابی و تبلیغات نیز داشته باشند.
بدین ترتیب کارتن پستی با ویژگی های فوق العاده و منحصر به فرد خود می تواند در کسب و کارهای الکترونیک، شرکت های پستی و مراکز پستی مختلف استفاده شود. به عنوان مثال از جمله مواردی که در زمینه معرفی کاربرد کارتن های پستی کارتن چاپ نام برده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اداره پست
شرکت های پستی دولتی و خصوصی
دفاتر پیشخوان
فروشگاه های اینترنتی
باربری و حمل و نقل کالاها و محموله های پستی بزرگ
فروشگاه های لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی موبایل و سایر فروشگاه ها که خدمات خرید غیر حضوری دارند.

کارتن بیستون ، تولید کننده انواع کارتن پستی استاندارد ، تلفن سفارش مستقیم  02156454143

ارسال کارتن پستی برای شهرستان

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد