آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

علت استفاده برند های تجاری جهانی از بسته بندی لمینتی

علت استفاده برند های تجاری جهانی از بسته بندی لمینتی

لمینت چیست؟
تولید بسته بندی لمینتی
مزیت های بسته بندی لمینتی
کاربردهای لمینت چیست؟
مزایای اصلی لمینت

لمینت چیست؟

لمینت به معنای ساختن چیزی به ویژه کاغذ ، به صورت محکم تر و ضخیم تر، با لایه گذاری ورقه های پلاستیک شفاف، روی آن است.
مقواهای لمینتی، به منظور پاسخگویی به خواسته های مشتری، از جمله افزودن لایه های ضد آب یا چربی تولید می شوند و دارای تضمینی برای تماس با مواد غذایی هستند.
علاوه بر این، می توانند به عنوان پشتوانه ای برای انواع مواد غذایی استفاده شوند. بسته بندی لمینتی همچنین می تواند به اشکال مختلف مانند بشقاب یا سینی برش داده شوند تا به عنوان تکیه گاه کیک، مورد استفاده قرار گیرند.
مقوا های کامپکت لمینت شده، در طیف وسیعی از رنگ ها و چاپ های شخصی سازی شده یافت می شوند و دارای ضخامت ، وزن و استحکام مطلوبی هستند تا نیازهای مختلف کیفی را برآورده کنند. ساخت هر رنگ، از طلا و نقره گرفته تا روشن ترین رنگ ها مانند: صورتی، آبی یا سبز امکان پذیر است.

تولید بسته بندی لمینتی

در فرآیند تولید بسته بندی لمینتی، مقوا را با لایه های پلاستیکی ورقه ورقه می کنند تا آن ها را برای تماس با مواد غذایی مناسب کرده و مواد آلرژی زا را که به طور طبیعی در مقوا وجود دارد، از بین ببرند.
پس از آن ، این مقواها توسط تولیدکنندگان مواد غذایی و در بخش پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. جلوه ها و فیلم های جدید عبارتند از :

  • فیلم های حکاکی شده
  • فیلم های شبیه سازی شده با فلز
  • فیلم های چرمی ریزدانه
  • فیلم های ضد ضخیم قوی

تولید کارتن لمینتی

کارتن لمینتی، از شفافیت بالایی برخوردار است و مانع خوبی در برابر بخارات آب تشکیل می دهد. مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد و نور خورشید را منعکس می کند.
بنابراین، می تواند از محصول بهترین محافظت را انجام دهد. در برخی از بسته بندی ها نیز، مانع جلوگیری از میعانات آب می شود که یک گزینه عالی برای بسته بندی بستنی است.
امروزه روی بسیاری از لمینت ها نیز، سایر تکنیک های تکمیل یا چاپ نقطه ای، مانند پوشش UV نقطه ای، سایر لایه های ورقه ای و مهر زنی روی فویل انجام می شود.
این جلوه های ویژه، جذابیت بصری بیشتری را ایجاد می کند تا محصولات گران قیمت را از رقابت جدا نکند. زیبایی نام تجاری با کیفیت بالا را ارتقا دهد و در عین حال، از عملکرد و محافظت متمایزی نیز برخوردار باشد.

مزیت های بسته بندی لمینتی

بزرگترین مزیت بسته بندی لمینتی این است که توجه بیشتر مشتری را به خود جلب می کند. زیرا تقریبا 70 تا 80 درصد از تصمیمات خرید، در قفسه فروشگاه گرفته می شود. بنابراین، مهم است که محصول شما از دیگر رقبا متمایز باشد.
کارتن های تاشوی لمینت، همچنین چندین مزیت جسمی ارزشمند را به همراه دارند. در این نمونه از کارتن ها، مقاومت ساختاری کارتن افزایش یافته و محافظت بیشتری از محصول داخل آن ارائه می دهد.
ترک خوردگی روی سطح، در امتداد چین ها و بخصوص کارتن های چاپ دیجیتالی ، با استفاده از این نوع بسته بندی از بین می رود. کارتن ها را می توان، از داخل و خارج برای اهداف زیبایی و فیزیکی ورقه ورقه کرد.
به عنوان مثال، می توان از فیلم های متالیزه شده برای افزایش محافظت از مانع در برابر مواردی مانند بو و قرار گرفتن در معرض رطوبت استفاده کرد. علاوه بر این، ضخامت ذاتی لمینت، طراحان را قادر می سازد تا تخته نازک تری را بدون آسیب دیدن بسازند.

شرکت کارتن سازی

کاربردهای لمینت چیست؟

شاید امروزه، یکی از بزرگترین کاربردهای لمینت، محافظت از خراشیدگی باشد. با توجه به این که سالانه میلیاردها بسته تولیدی در شرق و تا ۱۲ هزار مایل حمل می شود، بسیاری از مارک ها، با حفظ سطح با کیفیت ، روی کارتن تاشو بیرونی، دست و پنجه نرم می کنند.
سوختن و خراشیدن، باعث آسیب به بسیاری از کارتن های تاشو و زیبا می شود و تمایل مالکان را، برای حفظ نمای خارجی برتر، از محل فروش تا فروش نهایی، از بین می برد.
نسل جدیدی از فیلم های ضد انعطاف پذیر، که اغلب در درجه های مختلف مات وجود دارند، برتری این شرایط طولانی را نشان می دهد. انتخاب نوع مناسب فیلم بسته بندی برای محصولات، می تواند یک چالش باشد.
امروزه بسیاری از کمپانی ها در سطح جهان، ارائه دهنده راه حل بسته بندی انعطاف پذیر بر اساس نیاز خاص محصولات مشتریان هستند.
به طور کلی، ماندگاری و شرایط نگهداری مواد غذایی مختلف ، متفاوت است. بنابراین، مهم است که نوعی از بسته بندی انتخاب شود که ، نه تنها از طعم و ظاهر محصول محافظت می کند، بلکه در میان ده ها رقیب نیز برجسته باشد.
رول ها و کیک های شیرین، محصولاتی با رطوبت بالا هستند. بنابراین ، بسته بندی باید از خاصیت ضد آب خوبی برخوردار باشد.
همچنین کلوچه ها نیز، اغلب با مقدار زیادی روغن تهیه می شوند. مواد بسته بندی این محصولات، باید ضد آب باشد. زیرا اکسیژن روی روغن های گیاهی آن ها تأثیر منفی می گذارد و سریع آن ها را فاسد می کند.

مزایای اصلی لمینت

لمینت دوام مواد چاپی را افزایش می دهد و به آن ها اجازه می دهد در برابر استفاده مکرر مقاومت کنند. لمینت باعث محافظت در برابر اثر انگشت، لکه ها، نشت، پارگی، چین و چروک، علائم سایش و همچنین روغن، چربی آلودگی و رطوبت می شود.
لمینت با افزایش رنگ های جوهر قطعه چاپ شده، ظاهر را بهبود می بخشد که این حالت حرفه ای تری ایجاد می کند و توجه خریدار را بیشتر جلب می کند. لمینت باعث افزایش استحکام و سختی می شود و کیفیت و اهمیت بالاتری را ایجاد می کند.
کاملا شفاف است و به هیچ وجه، چاپ را مختل یا لکه دار نمی کند و زمینه تزئینی مناسبی دارد. همچنین، از آنجا که لمینت باعث افزایش طول عمر مواد چاپی می شود، باعث صرفه جویی در هزینه چاپ مجدد هم می شود. علاوه بر این، لمینت از چاپی که در محیط های کثیف، مرطوب یا روغنی استفاده می شود محافظت می کند.

 

کلام آخر
لمینت، از قطعات چاپ شده در برابر لکه ها و نشت ها محافظت می کند. فرآیند لمینت، قطعات چاپ شده را بین دو قطعه فیلم پلاستیکی شفاف محصور می کند و پیوند می دهد.
این فیلم شفاف، استحکام و محافظت بسته بندی لمینتی را افزایش می دهد همچنین باعث افزایش طول عمر قطعات چاپ شده می شود و با تعمیق و روشن کردن رنگ های جوهر، باعث بهبود ظاهر چاپ روی کارتن و بسته بندی می شود.

تولید انواع کارتن
تولید کننده انواع جعبه و کارتن

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .