آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

نکات مهم در بسته بندی مرسولات پستی

نکات مهم در بسته بندی مرسولات پستی

برای ارسال یک بسته پستی، از یک نامه عاشقانه گرفته تا یک مکتوب اداری و سازمانی، از یک بسته خریداری شده توسط مشتری فروشگاه آنلاین تا یک کادوی دوستانه یا هر بسته دیگری که فکرش را بکنید، مهم آنست که این پاکت پستی یا کارتن پستی در کوتاهترین زمان ممکن و به سالم ترین شکل به مقصد برسد .
در واقع تفاوتی ندارد، که ارسال کننده نامه باشید یا گیرنده یک بسته پستی.
ارسال و دریافت یک نامه یا بسته پستی برای هر دو سوی داستان به یک میزان مهم و هیجان انگیز است و در صورت عدم دریافت به موقع یا عدم دریافت سلامت آن محموله، هر دو سوی ماجرا به نوعی دل چرکین و ناراحت خواهند شد.

کارتن پستی ویژه کفش زنانه 6

از طرفی شاید بحث فاصله زمانی میان مبدا و مقصد چندان به فرستنده و گیرنده ارتباطی نداشته باشد اما انتخاب درست در نوع بسته بندی کالا، در سالم رسیدن آن به مقصد اهمیت فراوانی دارد.
در این مقاله سعی می کنیم نکاتی را که در بسته بندی درست مرسولات پستی مهم است با شما در میان بگذاریم.
امیدواریم رعایت این نکات، شما و مخاطبین شما را از نوع بسته بندی کالای ارسالی شما راضی و خشنود نگه دارد.
فراموش نکنید که گیرنده مرسوله قبل از باز کردن نامه یا بسته دریافتی از مامور پست، بسته بندی نامه یا کالا را مشاهده و تصور و قضاوتی از داخل آن بسته در ذهن خود می سازد.

پاکت پستی فلایر برای پوشاک و پارچه

البته زمانی که محل ارسال و دریافت یک بسته پستی دو نقطه از یک محله یا شهر باشد، شاید نوع و کیفیت بسته بندی در سالم رسیدن محموله به مقصد تعیین کننده نباشد اما زمانی که مقصد شما جایی خارج از شهر یا حتی کشور ارسال کننده بسته است هر چه که در بسته بندی درست و سالم مرسوله دقت کنید از نتیجه کار راضی تر خواهید بود.

نکات مهم در یک بسته بندی پستی خوب

انتخاب پاکت پستی و کارتن پستی مناسب

1- انتخاب پاکت پستی یا کارتن سه لایه یا پنج لایه بر اساس جنس و حجم و وزن مستندات یا محصول ارسالی
2- پر کردن تمام فضاهای داخلی پاکت یا کارتن با استفاده از پرکننده های مناسب مثل ضربه گیر حبابدار یا کاغذ روزنامه
3- بستن تمام منافذ و درزهای کارتن پستی با چسب پهن شیشه ای یا آب چسب
4-استفاده از برچسب یا لیبل مناسب برای درج مرتب و شیک آدرس فرستنده و گیرنده در پشت پاکت پستی یا کارتن پستی

ملاحظات مهم در ارسال یک بسته پستی

  • در انتخاب سایز و اندازه کارتن و پاکت پستی مورد نیاز برای بسته ارسالی خود خیلی دقت کنید. الزاما انتخاب کارتن بزرگتر دلیل بر سلامت بسته بندی شما نخواهد بود !
    انتخاب پاکت یا کارتن بزرگتر از محصول علاوه بر بالا بردن هزینه اولیه کارتن و پاکت ، شما را وادار به استفاده از ضربه گیر حبابدار یا کاغذ روزنامه برای پر کردن فضای خالی درون بسته خواهد کرد و تمام اینها وزن بسته و در نتیجه هزینه ارسال پست را نیز بالاتر خواهد برد.
  • پاکت پستی یا کارتن پستی خود را کاملا متناسب با محصول ارسالی انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که  نامه اداری، پوشاک بچه گانه، قطعه کامپیوتر و یا خشکبار و … هر یک کارتن یا پاکت متناسب با خود را می طلبد.
  • برای انتخاب درست به حجم و وزن محصول خود دقت کنید. این موضوع بخصوص در انتخاب کارتن های پستی سه لایه و پنج لایه حاِیز اهمیت است.
    اشتباه در انتخاب نوع پوشش پستی ارسالی ممکن است موجب آسیب دیدگی محصول، نارضایتی مشتری و تحمیل هزینه های خدمات پس از فروش و گرفتاری های بعدی بر دوش شما شود.
تحویل بسته پستی
  • انتخاب شرکت حمل و نقل، از گزینه های دیگری است که که در زمان انتخاب نوع ارسال به آن توجه کافی داشت.
    قیمت مناسب و ارزان، سرعت عمل در حمل و جابجایی مرسولات، کیفیت و دقت در حفظ سلامت مرسولات در زمان جابجایی و تحویل مرسوله به دست مشتری همه از گزینه هایی است که در زمان انتخاب شرکت حمل و نقل به آن توجه کافی داشت.
  • اطلاعات مربوط به زمان ارسال بسته و نیز کد رهگیری کالا را در اختیار مشتری قرار دهید تا مشتری بتواند با رهگیری مرسوله از زمان دقیق تحویل بسته خود مطلع شود.
  • از بیمه کردن بسته ارسالی هرگز غفلت نکنید تا در زمان بروز اتفاقات ناخواسته نه شما و نه مشتری و مخاطب تان درگیر عواقب موضوع نشوید.
  • شرکت های حمل و نقل احتمالا با بسته های شما خیلی مهربان رفتار نمی کنند! بنابر این چنانچه مرسوله شما شکستنی است حتما با لیبل یا برچسب مشخص شرکت را در جریان موضوع قرار دهید.

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد