آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

هر چند احتمالا بیشتر شما تا حالا تجربه خرید اینترنتی از فروشگاههای آنلاین را داشته اید اما طبیعتا خرید محصولات مختلف از سایتهای متفاوت، نیاز به در نظر گرفتن الزاماتی است که رعایت آنها شما را در داشتن یک تجربه رضایتبخش یاری خواهد داد.
” صنایع بسته بندی بیستون ” از سال 1397 تولید و فروش مجموعه متنوعی از محصولات مرتبط با صنایع بسته بندی را در برنامه کاری خود قرار داد و به مرور کیفیت سرویس دهی و پاسخگویی خود را افزایش داد.
در این مقاله سعی داریم به تعدادی از مواردی که نقاط قوت ” شرکت کارتن بیستون “ به شمار می رود اشاره کنیم تا مبنایی برای مقایسه و خرید مطلوب شما عزیزان قرار گیرد.

تنوع محصولات

” کارتن بیستون ” با اینکه فعالیت خود را از سال 1379 با تولید کارتن های عادی، کارتن های دایکاتی و کارتن های لمینیتی آغاز کرد اما از سال 1397 فعالیت خود را در زمینه محصولات صنایع بسته بندی با تولید کارتن پستی در 9 سایز مختلف و استاندارد اداره پست جمهوری اسلامی آغاز کرد.
با استقبال مشتریان، این مجموعه به فاصله کوتاهی پاکت پستی را نیز به محصولات خود اضافه نمود.
با استقبال و بازخورد خوب دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک، نمایندگی های تیپاکس، فروشگاههای آنلاین و توزیع کنندگان عمده محصولات پستی، باعث شد اقلام دیگری چون چسب پهن شیشه ای، ضربه گیر حبابدار و کیسه های گونی پلاستیکی به مجموعه محصولات فروشگاه اینترنتی کارتن بیستون اضافه شد.
چنین ترکیبی، باعث شده که مشتریان مجموعه با یک نوبت مراجعه، ترکیب متنوعی از نیازهای خود را بطور یکجا رفع کنند.

کیفیت مناسب محصول

ما به خوبی به اهمیت کیفیت بسته بندی کالا و محصول مشتریان مان آگاهیم.
اعتقاد داریم کیفیت پکیج تحویلی به یک مشتری نماینده کیفیت محصول درون آن خواهد بود.
از این رو کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی کارتن بیستون از مواد اولیه ای با بالاترین سطح کیفی موجود در بازار تهیه شده است.
علیرغم دقتی که در کلیه مراحل تولید بر تک تک محصولات این مجموعه اعمال شده است چنانچه به هر دلیلی، در مراحل بسته بندی، حمل و نقل، و ارسال محصول تا زمانی که مشتری، سفارش خود را تحویل می گیرد هر یک از محصولات آسیب ببینند شرکت خسارت وارده را تمام و کمال پذیرفته و جبران خواهد کرد.

قیمت عالی و قابل رقابت

پیشنهاد می کنیم یک مقایسه ساده بین قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی کارتن بیستون و سایر شرکتهای همکار داشته باشید.
به راحتی اختلاف مشهودی را در پایین تر بودن قیمتهای محصولات کارتن بیستون به شما نشان می دهد.
لازم به ذکر است که برای شفاف بودن کار، شرکت کارتن بیستون محصولات خود را در فقط در سطح گرید مناسب و قابل قبول بازار عرضه میکند و هیچ محصولی را با عنوان قیمت اقتصادی و قیمت متفاوت عرضه نمی کند.
توجه داشته باشید که اغلب اوقات، محصولاتی که با عنوان قیمت اقتصادی به شما عرضه می شود فاقد کیفیت لازم و قابل قبول است.
پس مراقب باشید که کیفیت را فدای قیمت ارزان! نکنید.

پاسخگویی به سوالات در کوتاهترین زمان ممکن

واحد فروش شرکت کارتن بیستون علاوه بر پاسخگویی حضوری و تلفنی، برای اطلاع رسانی خدمات و محصولات خود از کلیه امکانات دیجیتال و پلتفرم های اینترنتی استفاده می کند.
کارشناسان فروش مجموعه در کلیه روزهای کاری هفته از ساعت 8 صبح الی 17 بعد از ظهر در محیطهای واتساپ، بله، روبیکا، تلگرام و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ سوالات شما را خواهند داد.
در نظر داشته باشید که شما میتوانید آخرین اطلاعات و قیمت های ما را در سایت اینترنتی، کانال تلگرامی یاپیج اینستاگرامی شرکت کارتن بیستون دنبال کنید.

سفارشگذاری آسان مثل آب خوردن !

متقاضیان محصولات کارتن بیستون می توانند پس از بررسی مشخصات، ابعاد و قیمت محصولات در سایت کارتن بیستون، سفارش خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق و کامل (در مورد مشتریان تهران و حومه ارسال لوکیشن) از طریق یکی از پلتفرم های واتساپ، تلگرام، بله یا روبیکا برای شماره 09306666709 ارسال نمایند.
همکاران ما در واحد فروش، سفارشات دریافتی را پیگیری و جهت تعیین نوع ارسال سفارش (خودروهای کرایه ای، پست، باربری، خاوری) با مشتری هماهنگ خواهند کرد و در نهایت سریعترین و اقتصادی ترین روش ارسال سفارش را به مشتری پیشنهاد خواهند کرد.
از طرفی مشتری در زمان دریافت پیش فاکتور، از شیوه ارسال و کرایه ارسال نیز کاملا مطلع می شود و با اشراف و آگاهی کامل تصمیم خواهد گرفت.

تحویل به موقع و اصولی سفارشات

مشتریان تهران و حومه ( در صورت تسویه حساب فاکتور تا قبل از ساعت 14 ) سفارش خود را همان روز دریافت خواهند کرد.
سفارش مشتریان شهرستان با توجه به اینکه بیشتر از طریق پست ارسال می شود حداکثر بین 3 الی 4 روز پس از تسویه حساب به دستشان خواهد رسید.
بطور کلی پروسه سفارش گذاری و تحویل سفارشات در مجموعه صنایع بسته بندی کارتن بیستون بسیار آسان تر از آنچه تصور می کنید انجام می شود.

پشتیبانی بی حرف و حدیث !

مشتریان ما باید سفارش خود را صحیح و سالم، با بالاترین کیفیت ممکن و دقیقا مطابق توضیحاتی که در سایت درج شده و بر آن اساس سفارش گذاری کرده اند دریافت نمایند.
در صورتی که مغایرتی در بار تحویلی خود با سفارش ثبت شده مشاهده می کنید بلافاصله مورد را با شماره 09306666709 در میان گذاشته و منتظر پیگیری و اعلام نتیجه همکاران ما بمانید.
مطمئن باشید پرسنل شرکت کارتن بیستون در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اعلام نتیجه اقدام خواهند کرد.

مرجوعی کالا

در صورتی که یک مشتری به هر دلیل شخصی مایل باشد سفارش خود را لغو نماید چنانچه این سفارش ارسال نشده باشد شرکت بدون هیچ عذری سفارش را لغو و مبلغ مربوطه را به حساب مشتری عودت خواهد داد.
چنانچه سفارش مشتری ارسال شده باشد، شرکت در پذیرش کالای مرجوعی – منوط به اینکه آسیبی ندیده باشد – منعی نخواهد داشت و فقط هزینه های مربوط به بسته بندی و ارسال کالا از حساب مشتری کسر و الباقی وجه به حساب ایشان عودت داده خواهد شد.