آدرس فروشگاه محصولات پستی

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 2، پلاک 10 غربی

آدرس کارخانه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آدران، خیابان میهن، خیابان میهن 4، پلاک24

کارتن پستی یا پاکت پستی؟

کارتن پستی یا پاکت پستی؟

شاید عجیب به نظر برسد اما بسیاری از فروشندگان کالا، علیرغم گذشت مدت زمان نسبتا طولانی از آغازکسب و کار، هنوز نمی دانند که برای ارسال کالای خود از چه نوع بسته بندی استفاده کنند.
اشتباه در نوع انتخاب پوشش و بسته بندی محصولات ارسالی می تواند موجب افزایش هزینه های جاری فروشندگان و یا هزینه های ناشی از آسیب دیدگی محصول و خدمات پس از فروش مجموعه شما شود.

در این قسمت سعی می کنیم برای شما توضیح دهیم که بین استفاده از پاکت پستی و کارتن پستی چه تفاوت هایی وجود دارد و کدامیک از این دو گزینه کارآیی بهتری را برای شما فراهم می کند.
پارامترهای اصلی تعیین کننده در بسته بندی یک محصول پستی عبارتند از:
1– وزن محصول پستی
2- حجم محصول پستی
3- میزان حساسیت محصول پستی
4- ارزش مالی محصول پستی
5- گوشه دار یا نوک تیز بودن محصول پستی

خصوصیات پاکت های پستی

انبار پاکت پستی

پاکت های پستی قدمتی به میزان طول عمر نامه و نامه نگاری دارند.
اما در سالهای اخیر با پیشرفت شیوه های مختلف بسته بندی نامه ها و مرسولات پستی انواع متفاوتی از پاکت های پستی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد که بسته به کاربرد آنها می تواند در شکل های مختلفی تولید و بسته بندی شوند.
پاکت های پستی موجود در بازار در حال حاضر از کاغذ یا پلاستیک تهیه می شود. البته بسته نوع استفاده ممکن است یک لایه یا دو لایه باشند.
پاکتهای پستی کاغذی عادی معمولا برای ارسال نامه و اسناد و مدارک استفاده می شوند.
پاکتهای پستی متالایز یا لمینه که یک لایه تیره رنگ یا آلومینیومی از داخل آنها را می پوشاند برای بسته بندی و ارسال اسناد و مدارکی که محرمانه یا قیمتی هستند و یا پوشاک به کار می روند.
پاکت پستی حبابدار که ویژه بسته بندی و ارسال محصولاتی است که قابلیت ضربه پذیری و شکنندگی دارند.
پاکت های پستی فلایر پلاستیکی که چنانچه از نامشان پیداست از پلاستیک تولید می شوند و بهترین گزینه برای ارسال پوشاک و پارچه هستند.

جاگیری و حجم پاکتهای پستی در زمان انبارش (نگهداری قبل از استفاده محصول) از نقاط قوت آن به شمار می رود، ضمن آنکه وزن کم پاکتهای پستی، هزینه های پستی ارسال محصولات شما را به شکل محسوسی کاهش خواهد داد و اینها همه از مزایای استفاده از پاکتهای پستی به شمار می روند.

خصوصیات کارتن های پستی

کارتن های پستی اصولا در دو نوع سه لایه و پنج لایه تولید می شوند.
صنایع بسته بندی بیستون کارتن پستی سایز 1، کارتن پستی سایز 2، کارتن پستی سایز 3 و کارتن پستی سایز 4 را فقط از ورق سه لایه تولید می کند.
این شرکت، کارتن پستی سایز 5 ، کارتن پستی سایز 6 و کارتن پستی سایز 7 را به طور همزمان از ورق های سه لایه و ورقهای پنج لایه تولید میکند و این آزادی عمل را به مشتریان می دهد که بسته به حجم و وزن محصول، کارتن پستی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بسته بندی کارتن پستی

و در نهایت با توجه به افزایش حجم و جاگیری کارتن های سایز بالاتر،  کارتن های پستی سایز 8 و کارتن پستی سایز 9 خود را فقط از ورق مقوای 5 لایه تولید و عرضه می کند.
این کارتن ها به جز کاربردهای عمومی، به صورت خاص برای اسباب کشی نیز استفاده می شود.

بدیهی است که برای بسته بندی و ارسال محصولاتی که از حجم، وزن یا حساسیت و ضربه پذیری بالایی برخوردارند نباید از پاکت پستی استفاده کرد و کارتن پستی گزینه بسیار مناسبتری برای بسته بندی و ارسال این محصولات خواهد بود.

انبار کارتن پستی

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .